Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ursula von der Leyen ile Önemli Bir Telefon Görüşmesi Gerçekleştirdi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa Birliği Komisyonu Başkanı Ursula von der Leyen ile bir telefon görüşmesi yaptı. Bu önemli görüşme, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nın sosyal medya hesaplarında duyuruldu. Görüşmede, Türkiye ile Avrupa Birliği arasındaki ilişkilerin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmede Türkiye’nin mevcut çatışma ortamında ateşkesin korunması ve kalıcı barışın sağlanması için gösterdiği çabaları vurguladı. Ayrıca, Hürmüz Boğazı’nın bir an önce açılması gerektiğini ifade etti. Erdoğan, İsrail'in bölgedeki çatışmaları sürdürme isteğini ve uluslararası hukuku ihlal etmeye devam ettiğini belirterek, bu duruma karşı uluslararası baskıların artırılmasının şart olduğunu dile getirdi. Görüşmenin bir diğer önemli noktası ise ekonomik…